2023年12月27日 星期三

紅燒牛三寶~牛腩、金錢肚、牛筋


今朝炆咗一大鍋紅燒牛三寶~牛腩、金錢肚、牛筋,

材料全部都係佳寶買,

啱啱開箱,

亞姐仲幫我揀咗舊靚靚金錢肚,

牛腩、金錢肚和熟牛筋,

買咗差不多$150,

老公話咁大鑊邊食得哂,

唔怕喎,

我裝起放入冰箱,

下次食時再加個蘿蔔落去一齊煮,

嘻嘻,

咁咪又慳一餐囉!






材料: 急凍牛肋條2磅、急凍金錢肚1個、急凍熟牛筋1磅、滷水包1個、

啤酒1罐、薑12片、紹酒2湯匙、冰糖適量、蔥段

調味: 辣豆瓣醬1湯匙、黃豆醬1.5湯匙、蠔油1湯匙、豉油1湯匙、老抽適量

做法:凍水落鑊加牛肋條、金錢肚、薑4片和紹酒1湯匙,

煮滾出水10分鐘,取出沖洗後,牛肋條切大粒,

金錢肚切條,熟牛筋切件;

凍鍋落油,落薑8片、辣豆瓣醬和黃豆醬先炒出紅油和香味,

加入牛肋條、金錢肚和蔥段炒勻後,沿鑊邊贊紹酒1湯匙,

加埋其餘調味、滷水包、冰糖、啤酒和熱水煮滾(水要蓋過牛腩),

轉小火慢慢炆1小時,落熟牛筋炆多1小時後熄火,

唔好開蓋焗半日或隔夜;飯前再開火煮滾牛三寶,炆多1小時,

按個人口味落鹽調味便成。


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
  


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!