2022年8月1日 星期一

蝦醬西蘭花炒魷魚


之前係元朗買咗3個西蘭花$10,

真係超級抵呀!

今次用佢嚟炒魷魚,

加咗蝦醬特別惹味呀!




材料: 西蘭花1個、魷魚1隻、蒜蓉、薑蓉

醃料: 豉油1湯匙、薑汁(連薑蓉)、糖1茶匙、紹酒少許、生粉1茶匙

調味: 蝦醬1.5茶匙

做法: 魷魚洗淨後切開肚,清理內臟後去魷魚深色衣,

洗淨後係魷魚肚內斜刀界花後切片,落醃料醃15分鐘;

西蘭花用鹽水浸15分鐘後切件,放入熱水鑊內灼熟後浸冷水備用;

燒熱油鑊落魷魚快炒至微微卷身後,落蒜蓉和蝦醬炒勻,

加入西蘭花拌勻後,按個人口味落糖和生粉水埋芡便成。




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



4 則留言 :

  1. 雀后, 咁酷熱天氣下, 你仲有心機煮幾味, 你真係好好啊! 我戰敗了...一星期買2 日2 餸飯(飯盒) 算了.. 最後,鮮魷好正啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常我都會自己煮飯,有事忙先買飯盒食呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!