2022年8月21日 星期日

孜然雞膇配薯仔粒

 

屋企有3隻雞膇仔,

好似唔係好夠食咁喎;

唔怕,

我摷到屋企有個薯仔,

加埋落去一齊氣炸,

炸完出嚟香噴噴,

大魔怪話薯仔好好食呀!




材料: 雞膇3隻、薯仔1個、黑芝麻少許

醃料: 大漠孜然風味醬2.5湯匙

做法: 雞膇解凍後,响雞膇背位置界兩刀後,用廚紙索乾水份,

落調味醃3小時或以上;薯仔去皮切細粒,與雞膇拌勻醃多1小時;

從雪櫃取出雞膇薯仔放室溫1小時;

將雞膇和薯仔放入氣炸鍋用200度氣炸15分鐘(雞皮向下);

反轉雞膇和薯仔焗另一面12分鐘,最後灑上黑芝麻再焗多3分鐘便成。


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


6 則留言 :

  1. 夠晒香口惹味 ! 今次配一樽薑啤飲下啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢碟孜然雞膇配薯仔粒,真係冇得輸呀!

      刪除
  2. 妳D美食攪到我心思思想買番個氣炸鍋呀!
    其實我已經有個光波爐, 但總覺得焗得唔夠全方位呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 光波爐我未用過,但我鐘意用氣炸鍋,易操作呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!