2022年8月27日 星期六

休息


呢排我嘅腸胃出現問題,

久唔久就會一瀉千里,

慘不忍睹!😢😢😢

之前已經睇過急症都係咁,

冇改善呀!

噚日炆咗煲牛腩我哋都冇食到,

剩係煲咗瑤柱瘦肉粥食;

今日加個蘿蔔嚟炆煲牛腩,

我都冇份食,

簡簡單單煮咗麵條食算喇!

睇嚟我都要休息幾日先得囉!



  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 


8 則留言 :

  1. 是否之前吃多了油膩東西呀? 替你辛苦, 真的瀉得拿刀都無力了! 好好休息, 睡多點 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔係,已經唔舒服一段時間。

      刪除
  2. 都再瀉就要找醫生檢查下。

    回覆刪除
  3. 可能係天氣原因吧? 食清淡D調理下應冇事啦, 一定輕幾斤呀~

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!