2022年8月11日 星期四

整色整水


近排天氣真係太熱喇!

所以我7月尾走咗去剪頭髮兼焗油,

足足剪短咗有5寸呀!

隔咗2星期左右,

今日我又去做顏色焗油,

遮哂頭頂嘅白頭髮,

成個人精神哂呀!






 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




4 則留言 :

  1. 靚係要付出時間, 我最怕坐成2 個鐘. 雀后, 你好有心機啊 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上下網,睇下電視,吹下水,時間好快過呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我白頭髮太多,生哂出嚟就唔靚架啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!