2022年8月4日 星期四

豉汁排骨蒸茄子


我哋兩公婆食得好簡單,

今餐食豉汁排骨蒸茄子,

有菜有肉,

快靚正呀!



材料: 腩排$50、幼身茄子2條、蒜蓉、豆豉粒、蔥粒

醃料: 豉油1湯匙、鹽1茶匙、糖1茶匙、生粉1.5茶匙、麻油少許

做法: 腩排洗淨後,落醃料、蒜蓉和豆豉粒醃30分鐘;

茄子滾刀切件放入碟內,舖上排骨後,將排骨放入熱水鑊內蒸12分鐘,

灑上蔥花再焗多1分鐘便成。 




    
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


雀后(添飯)Facebook Fan Page



4 則留言 :

  1. 好主意! 想着夾起墊底的茄子吃時, 熱騰騰, 好燙口啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有菜有肉一碟過,啱哂我呢D懶人呀!

      刪除
  2. 茄子我也很喜歡, 但未試過咁一起蒸, 妳D家常小菜好實用啊!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!