2022年8月12日 星期五

家鄉煎薄罉


我突然好想食薄罉,

拿拿臨買齊材料開工啦喂!

麵粉、糯米粉、蝦米、菜脯、蔥粒,

簡簡單單攪好個粉漿落油鑊煎熟就得;

今日煎咗2個薄罉試下味道,

下次就可以煎多少少架啦!

食落裡面軟軟糯糯,

邊位就香香脆脆,

好有酒樓feel呀!







材料: 麵粉50g、糯米粉50g、蝦米仔適量、甜菜脯適量、

蔥花適量、水150~160g

調味: 鹽半茶匙、胡椒粉少許、油大半湯匙

做法: 首先將蝦米仔和菜脯浸軟,菜脯切粒碎;

燒熱油鑊落蝦米和菜脯先炒香備用;

將麵粉、糯米粉和水撈勻至冇粉粒(落水時分2~3次落),

視乎粉漿濃稠度(唔好太杰或太稀),落炒香蝦米菜脯、蔥花和調味攪勻;

燒熱鑊落多少少油,攪一攪D粉漿後,倒入一半粉漿,

先煎至一面金黃色後,反轉煎另一面便成。

~今次我冇落雞蛋,下次可以加埋落去整個粉漿,

咁落水時要注意減少份量啦!

~煎到薄罉定型後,沿鑊邊加油,咁個邊位就會有脆脆口感架啦!



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!









4 則留言 :

  1. 薄罉嘛! 未吃前, 想着它的蔥香惹味, 覺得自己能一次過吃5 件,巴不得眼望到那5 件就歸我.到真正吃時, 吃完第2 件....已經實行孔融餐"罉"(梨), 慷慨地讓出其餘3 件. 哈哈~ 大家笑下!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!