2022年8月19日 星期五

清補涼煲節瓜豬腱湯


今日靚湯~清補涼煲節瓜豬腱湯;

今日小魔怪有口福啦!

因為佢中午先返工,

所以佢可以飲到頭啖湯,

連湯連渣成碗食哂,

一D都唔嘥呀!







材料: 清補涼1包、節瓜2個、豬展$70、蜜棗2粒、龍眼肉適量、

瑤柱6粒

做法: 豬展出水備用;清補涼浸洗30分鐘;

蜜棗、瑤柱和龍眼肉沖沖水;節瓜去皮切件;

燒熱10碗水,加入所有材料用中大火滾起後,轉細火煲1.5小時

加節瓜煲多30分鐘,最後加鹽調味便成。


 

  
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 


2 則留言 :

  1. 嘩~ 又有瑤柱又有節瓜, 又香口有趙頭, 比我都開心囉! 你家小魔怪有口福啊! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個湯好有益架,我間唔中都會煲嚟飲呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!