2020年2月29日 星期六

蓮藕鱆魚馬蹄甘筍綠豆排骨湯+陳皮和蜜棗


星期六,

又係煲老火湯嘅時間啦!

未入街市前,

我仲考慮緊煲西洋菜湯定蓮藕湯,

經過菜檔,

俾我係街市見到個大大個又圓碌碌嘅蓮藕,

就係咁,

今日就煲咗蓮藕湯喇!









材料: 蓮藕1節(大)、甘筍1個、馬蹄12粒、排骨頭$80、

鱆魚1隻、綠豆$3、蜜棗4粒、陳果1/3個

做法: 排骨出水備用;陳皮浸軟去囊;馬蹄去皮;

蓮藕和甘筍去皮切件;鱆魚乾和蜜棗略清洗;

將12碗水和陳皮放入煲內煲滾後,加所以材料煲2.5小時(滾後轉小火煲),

加鹽調味便成。

~陳皮要凍水落,唔係會有苦味;

~蓮藕、綠豆和馬蹄係絕配,一熱一涼,中和咗個湯冇咁燥熱呀!

 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!