2020年2月27日 星期四

下午茶~咸牛肉芝士飛碟


老爺飛碟機又出動喇!

本來以為裝修時執屋掉咗,

點知又俾我搵番出嚟喎!

記得以前咸牛肉罐頭係要用條鎖匙扭開的,

我次次開到一半就斷咗,

依家轉咗易拉式,

超方便呀!











原本我想剩係搽咗咸牛肉落去,

見有D芝士係雪櫃,

咪一齊夾埋落去囉!

夾完出嚟一定要擺一陣先好食,

因為芝士溶哂好易辣親個咀架!

呢個咸牛肉蛋碟好食就好食,

但因為塊麵包唔係好大塊,

D芝士漏咗出個飛碟機度,

黐到實一實,

洗C我啦!

所以話為食係要付出代價架!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 








2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!