2020年2月12日 星期三

叉燒炒烏冬


自香港有盲搶米和廁紙事件發生後,

屋企附近已經見唔到有米和廁紙賣呀!

冇米,

我哋可以食雜糧,

但冇廁紙就真係好難有代替品喇!

今日搵朋友仔幫我去天貓訂卷裝廁紙、盒裝紙巾、濕紙巾和洗手液等,

希望會好快送到嚟啦!




材料: 烏冬2包、叉燒$30、椰菜半個、甘筍1/3條

調味: 豉油大半湯匙、老抽適量、鹽少許、糖1茶匙

做法: 椰菜、甘筍切絲備用;燒熱油鑊,落椰菜和甘筍絲快炒至軟身,

加入烏冬、叉燒、調味和水半碗,炆煮至烏冬乾身後便成。




   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 

雀后(添飯)Facebook Fan Page

6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!