2019年8月1日 星期四

氣炸鍋回歸~酥炸銀魚仔


前排買咗包銀魚仔,

可能係比較大條嘅關係所以要$70,

感覺上有點貴;

至於點食呢,

平時我會蒸嚟食架,

不過襯噚日打8號風球,

大小魔怪都返嚟食飯,

除整咗菠蘿甜酸排骨外,

我亦用咗部空氣炸鍋整咗碟酥炸銀魚仔嚟送飯,

唔整都唔知炸起嘅銀魚仔脆卜卜,

真係好好食架!

用嚟送飯、送粥、送麵或當送酒小食,

簡單係一流呀!







材料: 銀魚仔干適量

做法: 將銀魚仔干沖沖水後,用廚紙索乾水份;

噴少少油係空氣炸鍋內後放入銀魚仔干(免黐底),再噴少少油係銀魚仔面,

用200度炸3~4分鐘便成。

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 







6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!