2019年8月16日 星期五

滷牛腱


今日整滷牛腱,

加埋蘿蔔一齊慢慢燉,

蘿蔔吸哂D汁,

好juice架!










材料: 急凍牛腱2磅、蘿蔔半條、薑8片、紹酒1湯匙、八角3粒、

蔥段、蔥絲、麻油

調味: 豉油1.5湯匙、老抽2湯匙、冰糖粒2湯匙、紹酒半湯匙

做法: 牛腱解凍後,放入鍋內加水和紹酒1湯匙煮滾,

出水10分鐘後撈起沖水備用;蘿蔔去皮切件;

燒熱鍋落少許油爆香薑片、八角和蔥段,加入5~6碗水煮滾後,

落牛腱、蘿蔔和調味煮滾,轉小火慢慢燉1小時30分鐘後熄火;

唔好開蓋繼續焗下佢,牛腱涼後撈起切片;

將部份蘿蔔和滷牛腱汁煮滾,按個人口味加少少鹽調味後,將牛腱舖在蘿蔔面,

灑少許麻油和蔥絲係面便成。

~D滷牛腱汁唔好倒,用嚟做牛肉湯麵個湯底係好鬼正架!



     


 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

6 則留言 :

  1. 回覆
    1. 我用咗個細煲煮,所以放得落半條蘿蔔咋,如果用大煲就成條蘿蔔都放得哂啦!
      還掂牛腱都食唔哂,剩番果半條蘿蔔,我今日加埋落去一齊煮多次,
      咁咪又有蘿蔔食囉!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!