2019年8月4日 星期日

氣炸鍋回歸~孜然雞膇


今晚又係得我倆老食飯,

都唔知食咩好,

求其醃咗3隻雞膇嚟做餸算啦!












材料: 雞膇3隻、薑蓉、蒜蓉

醃料: 鹽1茶匙、花椒粉、紅椒粉、紹酒

調味: 孜然粉

做法: 雞膇解凍後用刀係雞膇位置背界開一半,

用廚紙索抹乾水份,加醃料、薑蓉和蒜蓉醃半日或以上;

取出雞膇放室溫1小時後,將雞膇放入氣炸鍋內噴少少油和灑上孜然粉,

用200度炸8分鐘,反轉雞膇再噴少少油和灑上孜然粉後,再炸多8分鐘便成。



 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


2 則留言 :

  1. 我下次學你介一刀。 點解孜然粉要最後落?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為老公唔鐘意孜然味太濃,所以最後先落呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!