2019年8月24日 星期六

生炒臘味糯米飯


今日約咗幾個一齊學搓麵包嘅同學仔,

去其中一個同學仔公司度唱K和開大食會,

大部份食品會由同學仔家姐幫我哋準備,

而我就整咗盒個我至拿手生炒臘味糯米飯,

齊齊嚟一個飲飽食醉嘅星期六呀!










材料: 糯米2.5杯、臘腸2條、冬菇8隻(中)、蝦米5湯匙、蛋1隻、蔥粒、

炒香芝麻、清雞湯1小盒250ml、浸蝦米100ml(視乎糯米熟透程序加落去)

調味: 老抽1.5湯匙、豉油1湯匙

做法: 糯米洗淨後用熱水浸水2小時(用碟蓋好);

蒸熟臘腸、冬菇和蝦米切粒備用;蛋打發好後煎成蛋皮切絲;

用中火燒熱易潔鑊不需落油,爆香臘腸、冬菇和蝦米後盛起;

隔去浸糯米水後,用炒過臘味嘅易潔鑊炒糯米,(全程用中火)

盡量將糯米平舖在鑊內(讓糯米平均受熱),不斷炒至糯米乾身,

分4次逐少加入雞湯,加湯後蓋上鑊蓋煮糯米1~2分鐘,


重覆落湯和炒糯米至熟,如糯米未熟透,可加入浸蝦米水繼續炒至糯米熟;

加入臘味和落調味炒勻,最後灑上
炒香芝麻和蛋絲舖係臘味飯面,

至於花生和蔥粒,去到朋友仔公司先加落去呀!

  

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!