2019年8月21日 星期三

豉汁涼瓜炒肉片


依家D新鮮豬肉越賣越貴,

好彩買慣買熟咋,

超市亞姐俾咗個9折外,

仲搭多咗舊豬肉俾我,

感覺心理平衡咗少少囉!

朝早用咗少半豬肉嚟煮粉食,

今晚就用佢嚟炒涼瓜呀!







材料: 涼瓜1個、梅頭豬肉、蒜蓉、即食豆豉粒半湯匙、生粉水

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 蠔油1湯匙、糖1.5茶匙、大半碗水

做法: 梅頭豬肉洗淨後切片,落醃料醃1小時;


涼瓜去囊後切片;落少許鹽撈勻涼瓜,靜待15分鐘後沖水備用;

燒熱油鑊落梅頭豬肉片略煎兩面,
蒜蓉、即食豆豉粒和涼瓜炒勻後,

落調味炆至涼瓜腍身,最後落少許生粉水埋獻汁便成。





苦瓜的食療價值(網上資料)

~苦瓜氣味苦、無毒、性寒,入心、肝、脾、肺經;

~具有清熱祛暑、明目解毒、利尿涼血、解勞清心、益氣壯陽之功效;

~主治中暑、暑熱煩渴、暑癤、痱子過多、目赤腫痛、癰腫丹毒、燒燙傷、少尿等病症。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


4 則留言 :

  1. 今晚我都係食苦瓜。 你係大客,阿姐一定好招呼啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞姐話呢排都冇咩客買豬肉食,拍烏蠅呀!

      刪除
  2. 真係好貴,不如食牛肉更好

    回覆刪除
    回覆
    1. 屠房冇新鮮豬到香港,連牛肉供應都冇呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!