2019年8月11日 星期日

醉雞翼&醉火雞腎


今日母親大人、姐姐和妹妹一家齊齊入嚟天水圍,

幫我提前一個月慶祝生日;

天氣咁悶熱大家都唔建議係屋企煮飯,

所以我哋今晚會出街食晚飯,

見大家一場入到嚟,

我整呢咗盒醉雞翼&醉火雞腎,

等下午切生日蛋糕時一齊食呀!







材料: 雞翼2磅、火雞腎3個、薑8片、冰粒、冰水、紹酒1湯匙

醉雞汁: 紹興花雕酒2大碗、魚露6湯匙、糖1.5茶匙

做法: 雞翼和火雞腎先解凍後,瀝乾水份;

燒熱一鍋水加薑片、紹酒1湯匙和火雞腎先出水15分鐘,

再加雞翼煮煲多10分鐘後熄火,原鍋焗20分鐘;

撈起雞翼和火雞腎浸入冰塊和冰水內等雞翼和火雞腎涼後,將火雞腎切片;

把雞翼和火雞腎放入盒內並加入調味,

放入雪櫃內雪2小時或以上,(浸得越耐越入味!)

~醉雞汁最好浸過雞翼面,如果唔得就要間中將雞翼轉轉位,

等每隻雞翼都浸到醉雞汁至入味呀!

~呢個醉雞汁係按我自己個人口味而調制出嚟,

大家可以作參考,紹興酒、魚露和糖都可以自行加減架!
 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!