2019年8月8日 星期四

氣炸鍋回歸~冬菇豆皮結燴脆麵



呢排我差不多日日都攞個空氣炸鍋出嚟用,

雖然平平哋淘寶貨二佰零蚊,

但用咗咁多次咩都抵番哂啦!

今次就用佢嚟整咗呢個冬菇豆皮結燴脆麵,

原來老公都幾鐘意食呢類一口冬菇,

佢話好爽口喎!

早講嘛,

等我下次落元朗買多包先得!





材料: 全蛋麵2個、冬菇仔20粒、豆皮結8隻、白菜適量

調味: 素食蠔油1湯匙、豉油1湯匙、老抽少許、糖1茶匙

做法: 冬菇浸軟去蒂備用;豆皮結浸5分鐘後撈起;

燒熱水落全蛋麵灼至軟身後撈起瀝乾水份;白菜炒熟備用;

燒熱油鑊落冬落、豆皮結、調味和1.5碗水煮至汁濃後,落生粉水埋芡汁;

將灼好及已乾身嘅全蛋麵放入氣炸鍋用200度焗6分鐘,取出放入碟內,

將白菜、冬菇和豆皮結舖在脆麵上便成。


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!