2019年8月22日 星期四

時款特式麵包製作精選實習(二)~第八、九、十堂


第八堂~紅豆芝麻杏仁吐司、紅豆旋風卷

我哋話齋紅豆包好似唔係咁好味,

亞sir真係好好人,

加咗花生醬俾我哋搽落個包度,

一邊有紅豆味,

一邊有花生味,

好鬼正架!














第九堂~黑糖千層包、草梅吉士忌廉包












第十堂~紅棗黑糖乾果健康包、焦糖果仁旋風圈









呢日有大食會,

我哋幾個同學仔都整咗美食拎返去請其他同學食,

亞sir和miss就整咗醉雞翼和鴨舌,

咁多嘢食,

食得好飽呀!




 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!