2013年4月19日 星期五

家鄉炒米粉&咸鴨腎豬展粥!

呢排天氣太熱喇!

熱到我都唔想食飯,

於是噚晚煲粥和炒米粉。

用咗係廣州嬸嬸自家曬嘅鴨腎煲粥,

連一向唔多食粥嘅大小魔怪都話好食,

粥就一早食哂啦!

至於碟米粉呢,

我哋狂食後都仲有一大兜放咗係雪櫃囉!

(我又預多咗份量啦!)

 



呢兜就係食剩咗嘅米粉,

今朝大小魔怪和老公食咗一半做早餐,

仲有一半一陣晚餐再食過呀!





家鄉炒米粉:

材料: 天鵝牌米粉一包、椰菜大半個、甘筍1條、芽菜適量、

雞髀肉2塊、蛋2隻、鹽適量

醃料: 豉油1湯匙、老抽少許、鹽半茶匙、糖和粟粉各1茶匙、

麻油和紹酒各少許

調味: 2茶匙雞粉、半碗熱水

做法: 米粉用熱水浸軟;椰菜和甘筍切絲;芽菜去頭和尾灼熟備用;

雞髀去皮切絲用醃料醃1小時;蛋打發好煎成蛋皮切絲;

燒熱油鑊炒雞髀肉、椰菜和甘筍絲,加入調味煮至雞肉熟後,

加入芽菜和米粉炒至米粉乾身加適量鹽調味,

最後將蛋絲舖米粉面便成。
 
 


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!