2011年6月29日 星期三

鮮草菇雞絲燴豆腐!

 
近期物價咁高漲,  


做主婦嘅我真係要慳得就慳呀!


依家要整一個十零廿皮嘅餸,


真係難上加難囉!


不過,


今次又俾我攪掂喎!
 






 
材料: 豆腐一磚($3.5)、草菇8粒(上次買咗半磅滾絲瓜湯當佢$4)、

雞扒一塊($8)、蒜蓉、薑片和蔥段

醃料: 豉油、糖、粟粉、麻油和紹酒少許

調味: 蠔油、豉油、老抽、糖、粟粉和大半碗水

做法: 雞扒去皮切絲,用醃料醃1小時;草菇開邊用薑蔥和紹酒出水;
 
豆腐用鹽水浸一陣,用廚紙抹乾水份後切件備用;
 
燒熱易潔鑊落油,撲少少粟粉係豆腐面,煎至兩面金黃色上碟;
 
爆香蒜蓉炒雞絲贊酒,炒至8成熟加草菇快炒,最後加入調味煮滾,
 
將雞絲和草菇放在豆腐面便成。

 

 

 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!