2011年6月11日 星期六

仲未驚完呀!


朝早有隻雀仔入咗屋,

老公話飛走咗喎!
 

一路我都唔知,
 

原來隻雀仔飛咗入我房,
 

死雀仲係我條褲度開大添!
 

當佢飛番咗出廳後,
 

嚇到我成個彈起,
 

仲同大小魔怪速速逃入咗房,

 

死雀係個廳度亂飛,
 
 
老公和工人姐姐都冇哂辨法,
 

到最後我都係要同老公夾手夾腳趕佢走,

 
攪到我依家個心肝仔仲卜卜跳呀!


 


滷水四拼(豬肚、豬腸、火雞腎和豆腐)

材料: 急凍豬肚1個、急凍豬腸2條半、火雞腎2個、

滷水豆腐4件、薑、蔥、紹酒和蔥花

調味: 李錦記豉油雞汁半樽和3碗水

做法:豬肚、豬腸和火雞腎用薑、蔥和紹酒出水8分鐘後;

豬肚開邊洗淨去肥膏;豬腸剪開數段後,

將豬腸反入露出豬腸內肥膏,用剪刀剪去較肥部份;

煮滾調味落薑片、豬肚豬腸滷1個半鐘後,

加火雞腎和滷豆腐再滷多20分鐘,取出待涼切片,燒熱豉油汁,

將汁不斷淋在滷味上至熱,最後加蔥花便成。
 

死囉!

隻雀仔仲未走呀!

依家飛咗入廚房!
 
 
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!