2011年6月24日 星期五

咖哩海鮮煲+自製薄餅!

 
 
我姐姐係新加坡出差時,

買咗D肉骨茶包和咖哩魚包俾我,
真係唔該哂呀!
我最鐘意呢個A1牌子嘅咖哩,
 
真係好鬼正o架!
 
好香好辣好好味!


咖哩海鮮煲

材料: 蝦8隻、有殼青口10隻、日本帶子2隻、魚柳2塊、薯仔2個、
 
洋蔥1個、A1咖哩魚醬、快達牌椰汁1罐(小)、蔥花、蒜蓉和乾蔥蓉
 
醃料:鹽和胡椒粉(醃魚和蝦用)
 
做法: 蝦剪鬚、腳和挑蝦腸用醃料醃一陣;魚柳解凍後用醃料醃一陣;
 
日本帶子和青口解凍備用;燒熱水將蝦和青口略略出水,瀝乾水份;
 
燒熱Le-creuset20cm深底鍋,落少許油爆香蒜蓉、乾蔥蓉和咖哩醬,
 
加洋蔥和薯仔炒數十下後,落1碗半水煮薯仔和洋蔥15分鐘,
 
加入椰汁、蝦、青口、魚柳和帶子煲多8分鐘,加上蔥花裝飾便成。
 

自製薄餅
材料: 麵粉、乾依士、糖、鹽、水和油
 
做法: 乾依士和糖用和暖水攪勻靜待15分鐘;
 
將麵粉、鹽、依士粉水混合搓至不黏手,加少許油搓多一陣,
 
搓成粉糰後用保鮮紙包好,放杯熱水入焗爐,

與粉糰一齊發酵1個半小時;將粉糰分成4份,用手搓成塊狀,
 
或用木棍輥成圓形,燒熱易潔鑊,不用加油煎薄餅至兩面金黃色便成。


P.S. 大小魔怪變咗啦!
    佢哋平時唔多食得辣,
    今次一路食,
    一路話辣,
    仲一路係咁夾餸添,
    全因太太太好味道啦!
    唔可以唔提今次搓嘅薄餅,
    雖然個樣麻麻哋,
    不過用嚟點咖哩真係超正o架!
    睇嚟我以後可以慳番買薄餅嘅錢啦!    
 
 
 
 

 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!