2024年3月2日 星期六

3日2夜惠州行


2月29日星期四,

香港天氣又霧又有微雨,

但仍未開始凍呀!

突然有急事要即刻返惠州,

我同老公拿拿臨要趕搭12點半嘅永東巴士,

真係有D趕,

未試過呢個時間經蓮塘過關,

超多人呀!

好彩最後都順利搭到大巴,

如果搭唔到就要等多1小時先有車呀!

返到屋企2點幾鐘,

附近粉麵檔已經關門午休,

唯有叫美團外賣,

我叫咗華萊士漢堡,

呢餐食咗34.9蚊人仔,

好抵食呀!











咁急趕返去係因為廚房抽油煙機抽氣出現問題,

要拆天花先整到,

都幾大工程架!

攪咗幾個鐘頭,

終於整好,

但明天要再嚟安裝天花,

老公掃好地後,

唔想去太遠食嘢,

求其係屋苑附近餐廳食晚餐;

食完晚飯就去行街市,

老公買咗支鮮榨花生油,

用嚟炒餸特別有花生香味。










夜晚惠州開始凍喇!

得12度;

3月1日星期五,

今朝瞓醒就得番8度,

好彩我和老公都著夠衫,

而屋企又有暖氣,

所以唔覺好凍囉!

但當我落街買早餐時,

嘩,

又風又雨,

真係超凍,

我諗體感溫度應該得5~6凍呀!

早餐豬雜粉和牛腩粉27蚊人仔,

熱辣辣好暖身呀!

又係美團優選買咗湯包和麵,

豆豉鯪魚12蚊人仔1罐,

超抵呀!
























今日等埋師傅嚟整天花,

叫師傅留個生口位,

唔好封死佢,

如果下次再有問題就唔使再拆天花啦!

等師傅整好後,

老公和我又要清潔一大餐,

攪咗半個鐘,

我哋執好行李食埋午餐後,

再call車返大亞灣霞涌新屋,

返到新屋老公搵到新娛樂,

就係玩抖地主喇!

晚餐又去海邊搵食,

買咗鱸魚、蟹和沙白100蚊人仔,

連海鮮加工費、2碗飯和炒菜芯,

呢度收我85蚊人仔,

總共185蚊人仔(免收2蚊紙巾費),

平靚正,

菜芯食唔哂,

打包返去煮麵食。










經過海味街,

買咗老公至愛嘅咸魚,

姐姐上次食過嘅魷魚片,

佢大讚好味道呀!

於是又買咗少少俾佢食。

最仲我哋買咗個暖爐放係廳,

睡房有暖氣,

唔使用暖爐。

3月2日星期六,

我和老公又要搵師傅~康師傅牛肉麵,

加埋噚晚食剩嘅菜芯,

咁又一餐囉!

咪咪摸摸攪到10幾鐘先走,

今次試搭京橋巴士,

1個多鐘頭後已經返到蓮塘口岸,

食埋午飯他他條條返香港啦!












大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!