2024年3月25日 星期一

2024日本大阪6日5夜之旅~第一日


3月19日星期二

今朝我哋8位travel buddies,

要搭早上8:55飛機去日本大阪,

所以早在6點半左右已經到達機場,

寄完行李後就去食早餐。








到達大阪關西機場出境和攞行李都已經成2點幾,

我哋買咗張南海電氣鐵道3 day pass,

在有效期內任選3日任搭南海電鐵內所有路線,

我哋轉乘巴士去觀光點都可以免費啊!

不過我哋由關西機場搭錯咗架特急列車去難波(有指定坐位),

每人要補番520日圓呀!







我哋訂嘅酒店Sotetsu Fresa Inn Osaka,

就係難波站附近,

行過去都係幾分鐘時間,

好方便呀!

我哋8個人訂2間4人房,

房與房中間有度門架!











放低行李就落街行下附近環境,

行到咁上下就去搵食,

第一餐我哋8個人去食燒肉放題。





























食飽飽要消消食,

行下心齋橋和道頓堀,

平日都咁多人,

好熱鬧啊!

今日大家都好早起身,

所以就早早就返酒店休息,

我哋係酒店樓下便利店買咗少少零食和雪糕做宵夜。

















   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page


4 則留言 :

  1. 能夠暫時放下家庭,組成一隊女子組去旅行, 真的很開心呢!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我4年冇去旅行,真係玩得好開心呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!