2024年3月31日 星期日

2024日本大阪6日5夜之旅~第五、六日(完結篇)


3月23日星期六

今日天氣認真麻麻哋,

落雨落到九彩(日本氣象預測堅準),

所以我哋前兩日已經行哂所有戶外景點,

今日只有係酒店附近閒逛和重頭戲~蟹道樂!

早在今年年初已經訂咗位,

嚟到日本又改咗兩次時間(好彩有位咋),

訂咗今朝11點;

全部團友都冇食酒店早餐,

但我早起身見冇咩嘢做,

就獨自一人落去輕食和嘆杯咖啡喇!





















呢餐限時食3個鐘,

我哋又影又食時間好快過,

食飽飽就去行藥妝和Daiso,

呢個行程我哋差不多日日都行,

哈哈,

真係越買越多嘢想買呀!

行到攰就返酒店眠一眠,

未瞓前食個茶點先得。





又到晚餐時間,

我和Antia求其搵間食店食嘢,

心齋橋嘅但馬屋食壽喜燒鍋,

我哋揀咗食黑毛和牛壽喜燒放題呀!























3月24日星期日

今日我哋要返香港喇!

食完早餐後,

我哋去咗酒店外嘅Familymart買嘢,

我買咗幾個杯麵,

當手信呀!

去到機場,

食埋個午餐,

又去掃手信呀!
















 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!