2024年4月1日 星期一

瑞士汁叉燒炒烏冬


前排食剩咗半盒叉燒,

我就買咗幾包烏冬返嚟,

炒咗呢碟瑞士汁叉燒炒烏冬,

我和老公兩個人食咗3包烏冬,

好味道呀!



材料: 烏冬3包、叉燒適量、椰菜1/4個、甘筍半條

調味: 瑞士汁1.5湯匙、老抽少許

做法: 椰菜和甘筍切絲備用;

燒熱油鑊落炒椰菜和甘筍絲快炒後,加入烏冬、調味和水少許,

炆煮至烏冬軟身和汁濃後,落埋叉燒(連蜜汁)炒勻上碟。




   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

雀后(添飯)Facebook Fan Page

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!