2024年4月12日 星期五

帶母親大人去大亞灣飲飲食食


4月11~12日,

我和老公帶母親大人去大亞灣飲飲食食,

我哋去到蓮塘關口後先call滴滴,

大約要175人民幣左右(單程),

返到屋企放低行李,

就同母親大人搵食喇!















呢餐埋單有少少貴342人民幣,

客家走地雞半隻、煎蠔餅、炒花甲、灼生菜和蒜蓉開邊蒸蝦,

不過味道係唔錯嘅,

雞係新鮮雞有咬口,

唔係冰鮮雞咁淋身,

蠔餅個蛋煎得好香有蛋味,

蠔仔都幾多架!

最鐘意係碟蒜蓉開邊蝦,

蝦好彈牙,

老板話唔係養蝦而係海蝦嚟,

食飽飽我哋去行黃金海岸沙灘。












行返屋企就去屋企附近攞我網上訂咗嘅生果,

買咗廣西沃柑7.55人民幣,

好甜好抵食。

休息咗一陣就同母親大人去街市和海鮮街買手信,

買完手信就去海鮮市場揀海鮮喇!












今晚3款海鮮買咗¥170,

有石蚌魚、扇貝和魷魚,

沙白係海鮮檔老板娘送俾我哋用嚟滾湯的,

之後攞去海鮮飯店加工,

加咗炒米粉和椒絲腐乳通菜,

加工費¥172(連餐具費和紙巾費),

呢餐總共食咗¥342,

3個人已經盡哂力食食食,

最後米粉和魷魚都係食唔哂,

打包返屋企,

明天帶返香港呀!

(可惜今朝出門忘記攞呀!)

咸魚係海味舖買的,

53人民幣有1大條呀!



上面果棵係我入伙之後買嘅水培觀音竹,

聽講話可以吸甲醛的,

買番嚟C下C下,

而我哋又唔係成日淋水,

以為好快會養唔大的,

點知今日返嚟又長得幾好喎,

枯葉只得一兩片咋!

今日一早起身,

見到個橙色太陽出來了,

好靚呀!

9點左右,

我哋call滴滴去十里銀灘,

我哋先去銀富市場和美食街行下,

見到D絲瓜好嫩,

買咗2條8.5人民幣。












老公想去十里銀灘海灘行下,

所以我哋搭哥爾夫球車過去(5人民幣1位),

母親大人超開心,

佢話呢兩日去咗幾個地方,

又食咗好餐海鮮,

依家又坐埋哥爾夫球車,

呢次旅行好滿足呀!


















司傅車我哋去十里銀灘鳳凰酒店,

佢話經過酒店行落沙灘好近呀!

今日嚟沙灘嘅人比較少,

有海風好舒服,

不過太陽勁曬,

行下就走囉!

我哋係十里銀灘附近食咗D小食,

就搭京橋巴士返蓮塘口岸喇!

呢餐食咗60人民幣。








   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page




6 則留言 :

  1. 你哋好孝順帶媽媽去玩,值得一讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 襯佢行得去得,帶佢去玩下食下都唔錯架!

      刪除
  2. 其實宜家內地消費都唔平咖, 不過大大碟份量十足物有所值既, 所以特別使得豪爽!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!