2024年4月26日 星期五

咖哩薯仔牛筋腩


呢個咖哩薯仔牛筋腩,

係參考肥媽食譜做的,

食落真係同平時用咖哩醬整嘅好唔同,

咖哩胆好濃郁,

配上洋蔥碎、蕃茄蓉、乾蔥碎和蒜蓉,

加埋咖哩粉、黃薑粉和辣椒粉,

我冇落印度五香粉和芫茜粉,

不過我覺得已經好好味道呀!












材料: 牛肋條1.5磅、熟牛筋1磅、薯仔2個、洋蔥1個、蕃茄1個、

乾蔥1個、蒜頭4粒、香葉3片、薑4片、紹酒1湯匙、冰糖粒適量

咖哩料: 咖哩粉2茶匙、黃薑粉2茶匙、辣椒粉適量

做法: 牛肋條解凍後切粒,放入鍋內加薑4片、紹酒1湯匙和水煮滾,

出水5分鐘後倒出沖水備用;熟牛筋切粒;

洋蔥去皮切碎;蕃茄切碎;乾蔥和蒜頭切碎;

燒熱油鑊落洋蔥碎炒至軟身,加入乾蔥碎和蒜蓉炒至乾身(唔好炒燶);

加入咖哩料炒勻至出香味後,加蕃茄碎、牛腩粒和熟牛筋粒炒勻,

落熱水蓋過牛腩牛筋,加香葉3片和冰糖粒適量,

煮滾後轉小火慢火炴煮45分鐘後,加入薯仔炆煮多30分鐘,

最後按個人口味落鹽調味便成。


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




1 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!