2024年3月3日 星期日

支竹炆火腩


每次經蓮塘過關返香港,

我都會買埋燒肉和鹽焗雞架!

大小魔怪最鐘意食架啦!

噚日買咗1斤幾燒肉,

晚上食咗半盒,

剩番半盒留番今晚食;

我煮咗支竹炆火腩,

呢個餸真係好送飯架!




材料: 燒肉適量、乾支竹2條(冇炸)、紅椒適量、薑4片、蔥段

調味: 蠔油1湯匙、豉油2茶匙、老抽少許、鹽少許、糖1茶匙、麻油

做法: 支竹浸軟後剪段;紅椒切片;

落少許油爆香燒肉和薑片後盛起備用;

原鑊落支竹、調味和1.5碗水煮至支竹入味,

加入紅椒和燒肉炆多2~3分鐘,落少許生粉水埋芡汁,

最後加蔥段炒勻便成。





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!