2024年3月11日 星期一

Happy Sunday又返咗惠州喇


Happy Sunday,

噚日我和老公又返咗惠州喇,

今次同埋姑奶和2位朋友,

一行5人齊齊去惠州飲飲食食。

中午去屋苑樓下湘菜館食嘢,

我哋全部餸菜免辣,

呢餐食咗313人民幣。










返屋企前,

哬我屋苑附近攞我嘅美團優選貨品,

佢好似超市咁,

係網上有好多嘢賣,

噚日落單,

今朝就會送到屋苑附近便利超市架啦!

其中我平時煲開嘅竹蔗茅根海底椰雪梨湯包,

就係呢度訂架啦!

最平2.99人民幣1包,

今次就3.99有1包,

真係抵到你唔信呀!

仲有買咗四川粑粑柑,

好甜多汁,

正呀!





下午打咗一陣麻雀,

我哋又去搵食啦!

去番上次同小魔怪去食過嘅北方家宴,

6點鐘去到都要等位,

等咗40分鐘先有位呀!

片皮鴨188人民幣1隻,

真係超抵食囉!

我哋食極都食唔完囉!




















今日一早食麵包做早餐,

因為要趕住去惠州仲愷辦事;

辦完事後就去附近食午餐,

呢間店舖嚟過幾次,

朋友又識得經理,

所以埋單有9折,

呢餐食咗196.1人民幣,

真係平到呢,

下次一定要再嚟幫襯呀!










 




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!