2024年3月28日 星期四

2024日本大阪6日5夜之旅~第三日


3月21日星期四

今日天氣晴朗,

我哋食過早餐後就即刻出發去京都伏見稻荷大社。

今次用南海電鐵3 day pass,

搭地鐵御堂筋線去淀屋橋,

轉京阪電鐵由淀屋橋去丹波橋再轉車去伏見稻荷站落車。


















午餐就係伏見稻荷大社下面小食街搵食,

咁多美食,

真係檔檔都想食呀!

















食飽飽就搭番京阪線去清水寺,

我哋張南海電鐵3 day pass可以免費搭巴士,

我哋懶行就搭幾個站去清水寺,

點知落車後仲要行一大段路;

今日好多人去清水寺,

人貼人,

好迫呀!

清水寺內有幾棵櫻花樹開咗少少花,

仲未夠靚呀!

咁啱見到著和服嘅女學生,

緊係要邀請佢哋同我哋合照啦!

嘻嘻,

咁就可以拉低我哋嘅年齡喇!













搭京阪線去衹園四條,

行埋衹園和花見小路,

我哋就回程返酒店喇!











有4位團友選擇係衹園附近食拉麵,

而我哋另外4個人就返難波福太郎食大阪燒,

我第一次食大阪燒,

叫咗4款人氣嘅大阪燒,

加多一份炒麵,

又幾好食喎!











 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
  



4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!