2023年7月28日 星期五

2023湖南之旅~第二天


2023年7月22日(星期六)

導遊話今日行程係呢幾日最輕鬆嘅一日,

9點鐘出發,

所以我哋有好多時間去食早餐呀!

早餐都幾豐富,

味道唔錯喎!













食完早餐就出發去張家界大峽谷玻璃橋;

不過,

未去玻璃橋前,

我哋先去食午餐,

食完早餐冇耐,

有少少飽飽哋囉!

今餐特色係食娃娃魚。











原本我哋呢個團係有幾個指定購物點,

導遊話知道我哋對呢D購物點不感興趣,

所以全部取消了,

佢只帶我哋嚟呢度品茶,

飲茶前,

有人同我講唔好買唔好買,

點知最後呢,

有人買咗兩大磚茶囉!





張家界大峽谷玻璃橋,

真係好壯觀,

原本我以為會好驚,

點知一D都唔怕,

行得好輕鬆添呀!













今晚我哋住係張家界郊外嘅錦華大酒店,

晚餐就係酒店餐廳食飯,

咁啱今日有一位團友生日,

導遊買咗個大蛋糕同我哋團友一齊慶祝,

而我和老公開心哋請大家飲當地張家界出品嘅啤酒,

嘻嘻,

又幾好飲喎!

食完飯,

落街行咗一陣就返酒店休息喇!















 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


雀后(添飯)Facebook Fan Page



6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!