2020年10月5日 星期一

一個人的午餐~蔥花雞蛋煎餃


一個人的午餐~蔥花雞蛋煎餃。

今朝早黃雨兼紅雨,

我都冇落街買餸,

橫掂都係得我一個人食午餐,

摷下冰箱睇下有咩好食先得;

急凍餃子和雞蛋,

加少許蔥花和黑芝麻,

再淋少少香醋落去就食得,

嘥番唔使洗碟,

啱哂我呢個懶人呀!







材料: 急凍餃子10隻、雞蛋1隻、蔥花、炒香黑芝麻適量、鹽少許

做法: 雞蛋落少許鹽發勻備用;燒熱油鑊加入急凍餃子用中火煎1分鐘,

加入大半碗水煮滾加鑊蓋煮至水差不多乾後,係鑊邊落少少油,

將雞蛋液淋在餃子四周圍,灑上蔥花和黑芝麻,待蛋液熟後便成。




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!