2020年10月20日 星期二

生炒牛肉飯

逢星期二晚上我要返學(學搓麵包),

所以都會準備定晚餐俾老公食呀!

今次就炒咗呢鑊生炒牛肉飯俾佢,

簡簡單單,

冇得say no呀!


材料: 冷飯適量、牛肉碎$25、生菜半個、蛋3隻、蔥粒半碗

醃料: 豉油2茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許、水1湯匙

調味: 鹽適量、糖少許、豉油少許

做法: 牛肉碎落醃料醃30分鐘;生菜切絲;雞蛋打發好備用;

燒熱鑊落油,落雞蛋快手炒勻上碟備用;

原鑊加少許油炒牛肉碎至8成熟後,加入冷飯盡量將飯炒散,

落調味及沿鑊邊落豉油;最後加雞蛋和生菜絲炒多30秒左右便成。


 




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

6 則留言 :

  1. 美食在前,當然冇得say no啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,其實老公真係好易養,對食物要求又好低,只要食得飽就冇問題架啦!

      刪除
  2. 呢味我都好耐冇煮過添。搵日煮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個生炒牛肉飯,係香港酒樓或茶餐廳好hit架!

      刪除
  3. 我好孤寒㗎,炒飯用一隻蛋。我最近先知道,原來要落兩三隻蛋炒飯先香㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 落1隻蛋唔夠味,我每次要落2~3隻蛋炒飯,咁個飯底先有蛋香架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!