2020年10月29日 星期四

咖哩金菇粉絲肥牛煲


每次整親呢個肥牛煲,

我都會先將肥牛過一過熱水,

因為我唔係咁鐘意聞血水嘅羶腥味,

所以打邊爐時,

每次肥牛都係最後先食,

唔想個湯底變得渾濁呀!






材料: 肥牛1磅、洋蔥半個、金菇1包、粉絲適量、清雞湯200ml、

咖哩醬2湯匙、蒜蓉

調味: 
豉油適量、老抽少許、糖1茶匙

做法: 肥牛解凍後切段,用熱水先灼至斷生撈起備用;

粉絲浸軟;金菇去尾備用;洋蔥切絲;

燒熱油鑊落蒜蓉、洋蔥和沙爹醬炒香,加入清雞湯煮滾後,


金菇、粉絲和肥牛撈勻,加調味後蓋鍋蓋煮多1分鐘便成。

~唔落雞湯可轉用水都得架,不過調味方面就要略略加多少少豉油啦!


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

2 則留言 :

  1. 下次都係學下你,先將D肉拖一拖水,食得乾淨D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係咁鐘意果陣肉羶味,好難頂呀! >.<

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!