2019年5月8日 星期三

電飯煲煲粥~皮蛋瑤柱咸排骨粥


3年前專登買咗個電飯煲仔俾小魔怪拎去英國用,

當佢讀完書後,

死重爛重咁又拎咗返嚟香港,

佢話用開有感情,

唔捨得留俾人喎!

但拎咗返嚟咁耐,

我都冇咩點用,

今日就用佢嚟煲粥,

估唔到又幾好用喎!











材料: 冷飯2.5碗、咸排骨適量、瑤柱3粒、皮蛋2隻、水5碗

做法: 排骨出水後,落1茶匙鹽醃隔夜;皮蛋去殼切粒;

瑤柱用4湯匙熱水浸軟後拆絲,浸瑤柱水留用;

將5碗水、冷飯、瑤柱絲(連浸瑤柱水1)和咸排骨,

放入電飯煲內襟煮飯制開始煲粥,當粥滾後,記得用木筷子架起煲蓋,

預防粥滾時會有漏出情況呀!當粥滾到綿後(按自己喜好鐘意粥綿嘅情度),

加入皮蛋滾多2~3分鐘,試味後加鹽調味便成。

~噚日買咗兩條腩肉,我切咗腩肉下面排骨部份出嚟醃咸佢做咸排骨,

如果大家唔想用排骨,可以選豬腱肉嚟醃咸都得架!





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!








4 則留言 :

  1. 其實賣左去就得啦,飯煲都講感情,我真係out 啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,我都叫咗佢唔到帶返嚟,送俾同學都得嘛,不過佢話用開好用,唔捨得俾人呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!