2019年5月24日 星期五

炆冬菇


見Antia炆冬菇,

我又炆埋一份先得!

炆定放係冰箱,

想幾時攞出嚟加餸就得啦!

話時話,

依家花菇好貴$288斤呀!






材料: 冬菇2兩、薑3片、紹酒少許

調味: 蠔油2湯匙、豉油少許、冰糖1小粒

做法: 冬菇浸軟去蒂後洗淨,揸乾水份;

燒熱鍋落油,先煎香薑片後,加冬菇快炒贊酒,

落調味和3~4碗水,煮滾後轉小火炆1小時,

待涼後放入食物盒內存放入冰箱便成。

~素食嘅朋友,可以落素蠔油調味呀!

  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  




4 則留言 :

  1. 我好少炆咁多冬菇,等我又跟下你哋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 炆定D冬菇有D味道,隨時攞出嚟加餸都得呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 好呀,我屋企樓下雜物舖買,都唔錯架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!