2019年5月22日 星期三

日式咖哩牛肉飯


係冇新鮮豬牛羊供應期間,

我哋唔係食冰鮮雞就係食急凍牛肉,

不過間中都食魚架!

呢餐我哋就揀食牛喇!

呢個亦都係小魔怪帶飯餸嚟架!












材料: 牛肋條1.5磅、日式咖哩磚1盒、洋蔥1個、薯仔2個、甘筍1條、

薑3片、紹酒半湯匙、黑胡椒碎、鹽適量

做法: 牛肋條解凍後,凍水落鍋加薑3片和紹酒煮牛肋條15分鐘後洗淨切粒;

洋蔥切條、薯仔和甘筍切件;凍鍋落油,加牛肉粒先爆香,

再加洋蔥、薯仔和甘筍炒勻,加入3~4碗熱水和黑胡椒碎(水要蓋過牛肉面),

滾起後加日式咖哩磚煮溶後,轉細火煮1小時,

最後按個人口味加鹽調味便成。



  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  


5 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!