2023年9月8日 星期五

黑雨下的一天


噚晚果場暴雨真係好犀利,

雨由噚日黃昏後不停咁落,

雨大到睇唔到窗前景象,

天文台係短時間已經掛咗黃、紅和黑雨,

直到今朝起身睇到新聞,

先知道外面水浸情況非常嚴重,

百年一遇嘅大雨,

黑雨直到今日下午3點幾先轉黃雨呀!

今朝一早就出去買定餸,

早午煮粉麵食,

晚餐就整咗氣炸叉燒雞翼、椒鹽豆角和紫菜雜丸湯。




小魔怪好攪笑,

佢話咁早煮哂屋企物資,

驚下次冇嘢食喎!

我話唔怕喎,

我屋企仲有好多罐頭,

幾日唔落街都唔會餓親,

只係可能冇菜食啫!

講起菜,

嚟緊菜價肉價一定好貴呀!



 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


2 則留言 :

  1. 香港物資豐富,唔使擔心冇得食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港買嘢真係好方便,咩都有得賣,只係貴少少啫!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!