2023年9月28日 星期四

做義工兼返惠州

 

9月26日(星期二)

今朝9點半我同老公去做義工,

因為嘉湖民生事務會遲下有個長者茶聚,

我哋幫忙去賣票,

我負責登記老公就負責收錢,

經過嘉湖銀座商場附近公園,

見到好多白兔公仔,

好靚呀!





差不多中午時份,

我和老公就準備返惠州,

由於趕搭惠州大巴,

買咗盒白切雞飯20蚊人仔,

一路等車一路食。

返到屋企,

簡單打掃後,

就休息咗一陣,

就同老公行下附近地方,

因為搬咗嚟呢區仲未識悉D地方,

原來附近有個小市場,

如果早上呢度應該會有好多新鮮餸買,

下次有時間再嚟睇下先得,

行下都買到嘢,

黃酒、河粉、米粉和蘋果。


















晚餐老公選擇咗去小店食飯,

呢餐食咗46蚊人仔,

好多肉,

好漏呀!

買咗少少零食,

31蚊人仔,

抵呀!


9月27日~28日(星期三&星期四)

早餐就去附近食生滾豬雜粥和牛腩粉,

第一次食又唔錯喎,

粥和粉都好多料,

呢餐食咗30蚊人仔,

好抵食呀!

今次返嚟最重要去做惠州居住證,

先去影相片回執,

影印身份證和回鄉證,

仲要影印房產證和結婚證書,

真係好多嘢要攪,

攪完又到中午時份喇!















木桶飯好食35.6人仔,

有免費湯水、飲品和白飯住裝,

老公一路食一路讚呀!

食飽飽又周圍行下,

1蚊1個葡撻,

唔買唔得啦!

之後行超市,

見到海鮮跳跳扎,

可惜屋企未有買鑊和煲,

唔係就買返去自己煮嚟食呀!











行到攰,

返到屋企瞓咗一陣,

懶得出街食晚餐,

响美團叫咗外賣呀!

話說我叫咗1隻窰雞和蒜香排骨+娃娃菜和白飯餐,

落單後,

商家電話即到,

話娃娃菜冇貨,

問我可唔可以改食其他食品,

最後我揀咗食炸餃子,

雖然我嘅普通話係識聽唔識講,

但呢次全程溝通都冇問題,

有問有答,

老公都讚我有進步呀!

窰雞熱辣辣兼好入味,

蒜香排骨都好多肉,

又餃子又白飯,

攪到剩咗D排骨就做咗我哋今朝嘅早餐呀!

早餐麵裡嘅雞蛋係噚晚買嘅零食之一,

好食呀!

食完早餐就返香港,

今晚齊食飯,

提早做節呀!










 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!