2023年9月16日 星期六

返惠州拜山


傳統客家人會在8月初一拜山祭祖,

今年又係朱家祖先晉金大日子,

所以大伯、大伯娘、老公和我4個人,

預早一日星期四就返惠州住一晚,

好讓星期五一早入老家石垻拜山。

未返惠州之前,

先去羅湖城丹桂軒飲茶,

呢餐食咗313人仔,

少少貴。





星期四當日香港紅色暴雨,

好彩上到惠州只係微微雨,

順利返到屋企,

感恩!

堂弟婦嚟咗新屋探我哋,

好嘢,

夠腳開枱,

惠州打牌原來唔係用圓形籌碼,

而係用咭片的,

第一次見,

好新奇。







之後其他親戚嚟到,

一行11人齊齊落街食晚飯,

湘菜有辣有唔辣,

小朋友至愛食小酥肉,

食飽飽,

又上屋企打牌囉!

唔敢打咁夜,

11點左右就收場,

因為明天要7點出發返老家呀!














堂弟婦專登買咗新鮮豬肉,

整咗鮮肉香腸俾我哋試食,

攞過嚟香腸仲係熱嘅,

大伯好欣賞,

佢話好好味,

噚日用嚟做小食,

今朝星期五就做早餐,

我用個小煲仔烚熱佢,

食1條香腸都好飽肚架!






7點出發返到老家石垻都要8點幾,

攞哂所有祭品就去新墓地,

舊墓地要徵收,

所以派到新墓地位置唔錯,

靠路邊,

如果再打平道路舖好地嘅話,

就可以泊車;

雖然今日天氣陰天仲未有雨,

但仲係好悶焗,

大家除草都好辛苦呀!










兩個堂弟係老家建新屋,

每間屋都有5~6間房,

我哋返去住都冇問題呀!

坐咗一陣就去食午飯,

今日去食客家農家菜,

隻扇雞5斤半重,

超好食,

自家農場養,

我和大伯娘每人買咗1隻帶返香港,

200蚊人仔1隻,

大小魔怪都話點解唔帶多隻返嚟呀!




















呢餐食咗580蚊人仔,

抵食又好味道,

食飽飽就準備返香港,

惠州開始落大雨,

姪仔幫我哋call車落福田口岸,

等我哋唔使轉車呀!

大約420蚊人仔,

坐咗2個半~3小時左右,

當行車途中遇到惠州落大暴雨,

能見度超越低,

差D連前車都睇唔見呀!

老公叫司機慢慢行唔好急,

最後都好彩順利過關返香港呀!







 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!