2022年9月24日 星期六

肉片蝦仁炒越南河粉


响佳寶買咗呢包越南河粉,

1包有4個河粉,

放湯食又得,

用嚟炒又得,

今次我用咗2個河粉,

炒咗一大碟肉片蝦仁炒越南河粉,

夠哂我和老公兩個人食,

撈埋少少辣椒油,

真係幾好食架!



材料: 越南河粉2個、梅頭豬肉$20、蝦仁150g、

椰菜1/4個(切絲)、雞蛋2隻、蒜蓉

醃料: 豉油2茶匙、鹽半茶匙、糖半茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 老抽、豉油

做法: 越南河粉放入熱水內出水3~5分鐘至軟身,倒出過冷河隔水備用;

蝦仁解凍後,落少許鹽、胡椒粉和麻油撈勻;

梅頭豬肉切片後落醃料醃30分鐘;雞蛋落少許鹽發勻後炒熟後盛起;

燒熱油鑊落豬肉片炒至8成熟後,加入蝦仁炒至轉色後,

落蒜蓉和椰菜絲炒熟後,加入越南河粉和調味撈勻,

最後加入雞蛋和落少許麻油炒勻便成。

~喜歡食辣嘅朋友仔,可以加XO醬一齊炒呀!



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!