2022年9月13日 星期二

黃豆醬白豆角豆乾炆豬肉

 

唔知有冇朋友仔同我一樣鐘意食呢款白色角呢???

用黃豆醬炆到D白豆角腍一腍,

老人家和細路仔都啱食架!



材料: 白豆角$9、豆腐乾2件、梅頭豬肉$35、蒜蓉、黃豆醬1湯匙

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 糖1茶匙、老抽少許(調色)、鹽少許

做法: 梅頭豬肉切片,落醃料醃30分鐘;白豆角去頭尾切段;豆腐乾切條;

燒熱鑊落油,落蒜蓉和豬肉片快炒,加入白豆角和黃豆醬1湯匙炒勻,

加適量水炆至白豆角腍身後,落豆腐乾和調味煮多3分鐘,

最後落少許生粉水埋芡汁便成。


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


4 則留言 :

  1. 雀后, 請問黃豆醬你買哪牌子呢? 可否告訴我呢? 我買過好咸呀!

    回覆刪除
  2. 我都成日用李錦記黃豆醬, 用嚟炒野最好

    回覆刪除
    回覆
    1. 一見特價,我就買兩樽嚟看門口呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!