2022年9月17日 星期六

蒜蓉粉絲蒸蝦


今日大小魔怪都係屋企食午飯,

買咗磅幾蝦嚟整蒜蓉粉絲蒸蝦,

剁咗1個蒜頭加1隻辣椒仔,

整哂碟秘制蒜蓉醬,

哈哈,

大魔怪未食已經話好正呀!







材料: 蝦(20隻)、粉絲適量、蒜頭1個、辣椒仔1隻、蔥粒、滾油

蒜蓉醬調味: 豉油1.5湯匙、蠔油1湯匙、鹽半茶匙、糖半茶匙、

麻油少許、胡椒粉

做法: 蝦剪去鬚和挑蝦腸後開邊;粉絲浸軟隔水備用;

將蒜頭和辣椒仔剁碎後,加入蒜蓉醬調味,贊上滾油撈勻;

將粉絲舖在蒸碟上,舖上蝦和將蒜蓉醬逐一放入蝦內,

放入熱水鑊內蒸8~10分鐘,灑上蔥粒後贊少許滾油係面便成。


 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






4 則留言 :

  1. 雀后, 還有墊底的粉絲剩嗎? 嘩~ 正呀! 隔住個MON 都想夾來食. (我為食鬼上身呀! 哈哈哈)食海鮮有得去殼最好, 因為延長美味時光.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,粉絲係我至愛,唔好同我爭食啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!