2021年2月8日 星期一

麵包製作精選特別班~第五堂


呢堂課係上星期二學的,

今次搓鮮香草煙肉包&芥末菠菜腸仔包。

本來明晚我哋都要返學架,

但由於近期多區晚上七點後需要強制檢測,

中心考慮返學可能對我哋會做成不便(我諗咋),

所以取消明晚嘅課堂,

新年過後又將開課日子推遲至3月初先再開始,

呢十堂課原本由1月初開始,

依家斷斷續續到4月頭先完結,

感覺好長時間啊!













 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


雀后(添飯)Facebook Fan Page





沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!