2021年2月15日 星期一

台式滷肉飯


今日年初四,

亦係公眾假期最後一日,

晚餐得我兩佬撐枱腳,

煮咗簡單又方便嘅台式滷肉飯,

每人一碗,

灼埋碟菜就食得啦!












材料: 急凍帶皮五花腩肉1條、雞蛋4隻、紅蔥頭1個、蒜頭2粒、

紹酒1湯匙、糖3茶匙、冰糖碎1湯匙

調味: 蠔油2湯匙、豉油1.5湯匙、老抽1湯匙、五香粉1茶匙、胡椒粉適量

做法: 將急凍五花腩肉沖洗後,襯仲未解凍切條備用;

紅蔥頭切碎;蒜頭剁蓉;雞蛋烚好去殼備用;

燒熱鑊不需落油,落五花腩肉條炒至微微焦黃,加紅蔥頭碎炒至出香味,

落埋蒜蓉炒勻後,加糖3茶匙炒至豬肉轉金黃色後贊紹酒;

落蠔油和豉油快炒數十下後,加五香粉、胡椒粉、4碗水和冰糖碎;

煮滾後轉小火先煮45分鐘,落雞蛋滷多45分鐘(全程用小火);

熄火後唔好開蓋,繼續放入鍋內,飯前再煮翻滾至汁濃便成


~屋企冇壓力鍋,所以我用普通鍋煮架!

~買急凍五花腩肉,因為佢雪硬咗易D切呀!

~落胡椒粉份量好隨意,我鐘意有胡椒香,所以落咗好多胡椒粉呀!

~落水方面,由於起碼要炆煮1.5小時,所以落水時最好蓋過肉面多少少,

煮到最後覺得多汁嘅話,可以加少少生粉水埋芡汁呀!


 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!