2021年2月19日 星期五

大白菜粉絲煮肉片


每到過新年時,

家家戶戶都會買定棵大白菜(紹菜)壓年;

今年我就買咗個山東大白菜$25,

大大個肥嘟嘟

又嫩又清甜呀!

年初二用咗半個嚟煮齋,

剩番另外果半個,

今日就用咗嚟煮粉絲肉片喇!

煮咗一大碗,

夠我和老公食兩餐呀!


材料: 大白菜半個、梅頭豬肉$25、粉絲適量、薑兩片

醃料: 豉油半湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 鹽適量、糖適量

做法: 大白菜切幼段;梅頭豬肉切片後落醃料醃30分鐘;粉絲浸軟備用;

燒熱油鑊落豬肉片和薑片略煎兩面,加入大白菜快炒數十下,

落調味和水1碗煮至菜腍後,落粉絲煮多1分鐘左右便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  



6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!