2021年2月7日 星期日

炸腰果&炸蝦片


以往農曆新年果幾日假期,

我哋都會出外到親戚家拜年,

每年初三仲會返惠州過年添架!

可惜由於新冠肺炎仍然嚴峻,

我哋應該唔會周圍去拜年喇!

(剩係去同母親大人拜年咋!)

雖然唔去拜年,

但家居清潔一樣照做,

亦會做應節食品呀!

今日就開油鑊炸腰果和炸蝦片,

遲兩日先整蘿蔔糕。



炸腰果

材料: 腰果一斤、鹽半茶匙

做法: 燒熱水加半茶匙鹽,將腰果出水1-2分鐘後瀝乾水份,用廚紙抹乾;

開中細火落油,凍油落腰果,當油滾後要用鑊鏟不停翻轉腰果,

直至腰果炸至金黃色;(想知炸熟未,我會間中攞粒腰果嚟試下架!)

最後轉大火炸多10-15秒,即撈起腰果待涼加少許鹽入樽。






炸蝦片

做法: 燒滾油,落蝦片,等佢浮起即大湯勺或鑊鏟壓平蝦片,

反覆炸兩面後,撈起用抹手紙索油,食唔哂用密實袋裝住就得!


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




8 則留言 :

  1. 你D腰果好大粒,好靚呀。

    回覆刪除
  2. 這隻蝦片好食呀! 可惜加國賣了一排 ,便無得賣了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋香港呢邊都係架,成日缺貨,所以我見到就會買定架啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!