2019年2月9日 星期六

新春回鄉過年

近呢廿年每年年初三,

大伯大伯娘、姑奶、老公和我,

都會返惠州過年,

我哋好鐘意回鄉過年嘅氣氛,

一大班親戚朋友圍埋一齊食下家鄉美食,

又想下當年,

好溫馨架!

好開心返到屋企,

堂弟婦已經幫我哋打掃好間屋,

又攞咗好多水果俾我哋食呀!



 初三晚餐係大堂弟家食飯,

而初四午餐和晚餐,

我哋就去咗堂妹家食啦!

餐餐雞鵝鴨,

仲飲埋茅台酒

仲唔肥幾磅咩!



飯後就去咗堂妹後屋嘅菜地摘菜,

包冇農藥,

好新鮮架!








 


至於今朝午餐呢,

我哋去咗另一個堂弟家食喇!



食飽飽,

我哋坐一陣就坐車返香港啦!

仲攞咗唔少家鄉手信返嚟添呀!
 自家養新鮮雞
自炸花生油
自家種蘿蔔和菜。

 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!